Administratief medewerker

Voor een werkgever in de regio Haaglanden zijn wij op zoek naar een:

 

Administratief medewerker m/v

Full- en parttime mogelijkheden

 

U houdt binnen het bedrijf de cijfermatige gegevens van orders en bestellingen bij. U vraagt offertes aan bij leveranciers, doet bestellingen bij bedrijven en verwerkt deze, maakt orders op en verstuurt rekeningen (facturen) aan klanten en afnemers, houdt overzichten bij van de openstaande rekeningen van klanten en het eigen bedrijf en verstuurt aanmaningen.

 

Samenvatting functie-eisen:

Enige ervaring in een soortgelijke functie.

 

Sterke punten organisatie:

Professionele en groeiende organisatie.

 

Standplaats:

Haaglanden.

 

Status vacature:

Open.

 

Reageer op deze vacature.

    Contact & informatie

    Wilt u meer informatie over outplacement, onze brochures bestellen of een vrijblijvende afspraak inplannen voor een oriënterend gesprek op één van onze locaties, via Teams, Facetime, Whats App of telefonisch?

    Bel met 088-033 08 80 of vul hier uw gegevens in en wij bellen of mailen u zo snel als mogelijk is terug.

    Naam *

    E-mail *

    Telefoon

    Bel mij terug

    Uw bericht *